iPhone 16
iPhone 16
iPhone 16
Bij een iPhone 16 scherm reparatie blijft de face ID werken als deze voor de herstelling ook nog werkt. In uitzonderlijke gevallen zien wij toestellen waar de face ID niet meer bij werkt. Dit kan zijn omdat het scherm enorm hard is gebarsten ter hoogte van de face ID, het toestel heeft waterschade opgelopen of het is eerder hersteld en de kabel is slecht geplooid bij het sluiten van de iPhone 16.
Onze Fonifix schermen zijn van de hoogste kwaliteit en zijn speciaal voor ons ontwikkeld. Bij de assemblage wordt gebruik gemaakt van een originele Apple display.
Wanneer je kiest voor een A-kwaliteit scherm worden er goedkopere materialen en kabels gebruikt om het scherm samen te stellen. Deze zijn vaak minder sterk en kunnen bij een val sneller schade aanbrengen aan het glas of de display.
Wanneer je iPhone 16 valt en schade heeft aan het scherm of het frame vervalt de waterdichtheid. Wanneer wij het iPhone 16 scherm vervangen wordt er gebruik gemaakt van originele waterbestendige adhesive. Je toestel wordt weer mooi geseald maar helaas kunnen wij geen garantie geven op volledige waterdichtheid.
Wanneer je iPhone 16 scherm na reparatie dode pixels of touch problemen heeft, kan je langskomen en wordt dit kosteloos hersteld. Wanneer er barsten zichtbaar zijn in het iPhone 16 scherm valt dit niet meer onder garantie. Ook wanneer er lijnen of verkleuringen in de display zichtbaar zijn is een garantieregeling niet mogelijk. Dit zijn typische gevolgen van val- of drukschade maar dat spreekt voor zich.
Een iPhone 16 scherm repareren doen wij dagelijks. Daarom hebben we van deze onderdelen een aanzienlijke voorraad. Het is niet noodzakelijk om een afspraak te maken. Wel raden we je aan om via de website een afspraak in te plannen voor je iPhone 16 scherm reparatie. Zo ben je zeker dat de nodige onderdelen in voorraad zijn en kan de iPhone 16 scherm herstelling met een kortere reparatieduur uitgevoerd worden.
We raden aan om een afspraak te maken voor je iPhone 16 reparatie. Je krijgt bevestiging dat alle onderdelen voorradig zijn. Bovendien krijgen klanten met een afspraak voorrang.
Een echte Fonifixer controleert de voorraad en bevestigt je afspraak per mail. Je afspraak gepland en nog geen bevestiging gekregen? Contacteer ons telefonisch om meteen geholpen te worden.
Bezorg je toestel in onze winkel en we geven je een tijdstip voor je iPhone 16 weer op te halen.
Betaal bij ophaling per bancontact, kredietkaart, contant of met ecocheques. Onze voorkeur gaat uit naar bancontact.
Onze-Lieve-Vrouwestraat 39
2800 Mechelen
Daarom schrijf je in op onze nieuwsbrief:
Stuur ons een whatsapp
Na het invullen van je contactgegevens ontvang je per mail de verzendinstructies. Automatisch maak je ook een boeking aan zodat wij weten dat we jouw toestel mogen verwachten.
* Binnen 72u retour indien de onderdelen voorradig zijn. Neem contact op indien je zeker wil zijn dat het onderdeel in voorraad is.
* Waterschade- en moederbord onderzoeken kunnen langer dan 72u duren.
* Onherstelbare toestellen hebben geen gratis verzending en hebben een diagnose kost van 29,99 euro. De verzendkosten bedragen 9,50 euro incl. btw.
Onze-Lieve-Vrouwestraat 39
2800 Mechelen
Route: Om onze winkel te bereiken dien je via de Brusselpoort de Hoogstraat in te rijden. Wij raden aan om Waze te gebruiken omdat de verkeerscirculatie in Mechelen in 2023 volledig is gewijzigd.
Staduitwaarts rij je via de Dijle zolang de werken gaande zijn in de Adegemestraat.
Parkeren: De OLV-straat is autoluw geworden waardoor tussen 11u00 en 18u00 niet door de straat mag gereden worden.
Wij raden daarom ten zeerste aan om rechtstreeks de Q-park aan Lamot in te rijden om frustraties te vermijden.
Kost: €2 per 35 minuten.
Wandelen: 2min
Vanaf 1 augustus mag er slechts 30 minuten geparkeerd worden in de Nationalestraat. Wij raden aan om gebruik te maken van de ondergrondse parking Cammerpoorte die slechts op 3min van onze winkel gelegen is.
Kostprijs €3,30 per uur.