Nog vragen?
Wij zijn er om te helpen
Gebruik de secties hieronder om antwoord te vinden op veelgestelde vragen.
Je kan ook contact opnemen via onze contactpagina.
Wat is het voordeel om voor Fonifix te kiezen?
Officiële hersteldiensten maken het moeilijk om je toestel snel te laten herstellen. Je kan moeilijk een afspraak inplannen en in de meeste gevallen duurt het +-14 dagen om je toestel te laten herstellen. Bij Fonifix kan je meteen langskomen. Wij herstellen je toestel terwijl je wacht en in 90% van de gevallen binnen 60 tot 90 minuten. Bovendien bieden wij een identieke kwaliteit aan en loopt onze garantie 12 maanden. Bij een officiële hersteldienst is dit in vele gevallen slechts 3 maanden.
Ik vind mijn toestel of type schade niet terug op de website?
Indien uw apparaat niet wordt weergegeven op onze website of in de zoekmodule kan u contact opnemen met onze klantenservice. Alle contact gegevens vindt u op de contactpagina terug.
Hoelang duurt het om mijn toestel te herstellen?
Fonifix rond smartphone herstellingen in 90% van de gevallen af in 60 minuten. Tablet herstellingen vragen meestal wat meer tijd. Daarom rekenen we voor deze herstellingen 90 minuten. Onze medewerker in de winkel zal steeds een indicatie geven van de geschatte herstelduur bij afgifte van uw toestel.
Mijn schade is niet duidelijk, voeren jullie een gratis diagnose uit?
Wanneer uw toestel schade heeft opgelopen en u kan deze niet zelf vast stellen, kan u langskomen in één van onze herstelpunten. Onze technici voeren daar een gratis diagnose uit. Wanneer de prijsofferte nadien te hoog is, kan u deze nog steeds kosteloos weigeren. Sommige toestellen hebben wel een onderzoekskost wanneer de duurtijd van het specifieke onderzoek langer duurt.
Dit is het geval bij soldeer-, Macbook/iMac-, waterschade reparaties. Onze medewerkers melden u dit telkens bij afgifte van uw toestel.
Dit is het geval bij soldeer-, Macbook/iMac-, waterschade reparaties. Onze medewerkers melden u dit telkens bij afgifte van uw toestel.
Is er garantie op iedere herstelling?
Fonifix biedt standaard 12 maanden garantie op alle herstellingen met als uitzondering batterij en moederbord reparaties. Hier loopt de garantieperiode 6 maanden.
Welke schade dekt de 12 maanden Fonifix garantie?
De garantie is voorzien op alle fabricage fouten in het onderdeel zelf. Wanneer de oorzaak van de schade niet gerelateerd is aan het onderdeel of een duidelijk montagefout verloopt de garantie. Hieronder vallen voornamelijk val-, druk- en waterschade.
Welke toestellen repareren jullie?
In onze winkels herstellen wij smartphones, tablets, smart watches en laptops van vrijwel alle merken. Ook iMac en Macbook herstellingen voeren wij uit. Merken die wij dagelijks herstellen zijn: Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Sony, LG, Nokia, Microsoft, HTC, ZTE, Xiaomi, Asus. Uw merk niet gevonden? Geen zorgen, stuur ons een bericht via ons contactformulier en wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.
Het lukt mij niet om een afspraak in te plannen?
Wanneer een afspraak inplannen niet lukt, kan u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u dan zo snel mogelijk verder helpen. Dit kan per telefoon voor een snel antwoord of via het contactformulier op de contactpagina.
Blijft mijn data behouden?
Bij Fonifix blijft alle data behouden bij het herstellen van componenten. Wij wissen nooit gegevens op uw toestel. Dit gebeurt enkel wanneer het toestel met software problemen is aangeboden en er geen andere mogelijkheid bestaat om het toestel aan de praat te krijgen.